Vadbe

Pilates Flow, Latino Mix

Teja Nacevski

PILATES FLOW; vadba s tekoče povezanimi vajami na osnovi pilatesa. Cilj vadbe je okrepiti moč središča telesa, povečati gibljivost in izboljšati funkcionalnost sklepov. S časom posledično pride do izboljšane drže, boljšega počutja in zadovoljstva, ko vse ostale aktivnosti enostavneje opravljate.

LATINO MIX - solo; Plesna vadba za vse, ki jih latinsko-ameriški ritmi spravijo v pogon. Samostojno preplesavanje osnovnih korakov cha-cha-cha-ja, rumbe, sambe, jive-a, salse v enostavnih koreografijah, kjer se lahko najdejo tako plesalci, kot tisti, ki se bodo s prvimi koraki šele spoznali. Plešemo samostojno, zato soplesalca ne potrebujete.

Teja Nacevski

Svojo športno pot je začela kot plesalka latinsko ameriških in standardnih plesov, po končani tekmovalni plesni poti se je posvetila aerobiki (klasični hi-low, latino, TNZ, tai bo, ..), ki jo je aktivno vodila vse do polovice prve nosečnosti, kasneje pa se je posvetila pilatesu. Uspešno je zaključila izobraževanje za inštruktorico vodene vadbe Aerobike, Tai Boja, Pilatesa, Dinamične vadbe, Funkcionalnega treninga, Vadbe za zdravo hrbtenico, Raztezanje, …

Metoda Feldenkrais

Tadeja Prašnikar

KAJ JE VADBA PO METODI FELDENKRAIS?
“Ko trpimo zaradi bolečin in stresa izgubljamo sposobnost sproščenega in svobodnega gibanja naše medenice, hrbta, prsnega koša. Zaradi naravnega mehanizma, da se želimo bolečini izogniti, ter se pred njo zaščititi, nezavedno napenjamo mišice ledvenega dela hrbta, trupa in nog, kar občutimo tako, kot da nas nevidna sila vleče skupaj.

Odgovorite na naslednja vprašanja:
- Trpite za bolečinami v križu?
- Čutite, da so vaše mišice hrbta, trupa ali nog napete?
- Imate bolečine v ledvenem predelu hrbtenice?
- Imate občutek, da vas vleče skupaj?

Če ste odgovorili na kakšno vprašanje pritrdilno, je vadba namenjena prav vam.
Vadba je izkustvena. Naučili se bomo različnih lekcij, ki nam bodo z nežnimi, lahkotnimi gibi in vodenim usmerjanjem pozornosti pomagale:

• izboljšati gibljivost
• izboljšati koordinacijo gibov
• olajšati in zmanjšati bolečine
• sprostiti napetosti v mišicah

Kaj je metoda Feldenkrais?

Metodo Feldenkrais je razvil dr. Moshe Feldenkrais, doktor fizike, inženir, znanstvenik in inštruktor juda. Ugotovil je, da naša telesa potrebujejo spremembo določenih vzorcev gibanja, ki so že od otroštva zakoreninjeni v našem živčnem sistemu in pogosto povzročajo slabšo prožnost hrbtenice ter omejeno gibljivost sklepov. S pomočjo Metode Feldenkrais se lahko osvobodimo teh vzorcev in se naučimo novega lahkotnejšega načina gibanja, naše mišljenje postane prožnejše, svojega telesa se zavemo na drugačen način.

Tadeja Prašnikar

Ajurvedska joga, skrivnosti joge

Saša, Brina

AJURVEDSKA JOGA – SAŠA

Ajurveda je starodavna naravna modrost, ki nas uči, kako živeti v harmoniji z naravnimi zakoni in z njihovo pomočjo obdržati zdravje tako na fizičnem kot tudi na psihičnem, čustvenem in duhovnem nivoju. Joga se je razvila kot samopomoč, kot orodje, s katerim človek ohranja in vzdržuje zdravje in ravnovesje na vseh nivojih. 

Učinke jogijskih praks med in po izvajanju so natančno raziskovali znanstveniki in zdravniki po vsem svetu. Njihovi rezultati kažejo na to, da so asane, pranajame, mudre in bande močan način za obnavljanje in vzdrževanje fizičnega in mentalnega zdravja. Pridobimo moč, da prepoznamo in uresničujemo svoj notranji potencial.

Vadbo ajurvedske joge vodi Saša Miklič, ki je ajurvedska marma terapevtka in učiteljica joge z licenco za poučevanje. Z jogo se ukvarja že 20 let. Certifikat je pridobila v Ljubljani po uspešno opravljenem šolanju tradicionalnega sistema Satyananda joge in ajurvede, ki ga poučuje priznana indijska ajurvedska zdravnica in učiteljica joge Swami Wishvashakti Saraswati

Dobrodošli!

SKRIVNOSTI JOGE – BRINA

Kdaj ste si nazadnje vzeli čas samo zase? Brez telefonov, brez obveznosti in misli, kaj vse je potrebno še postoriti? Tempo današnjega življenja nas velikokrat prisili, da pozabimo nase in na svoj notranji mir.

Skrivnosti joge nam bodo pomagale odkrivati prav to. Poskrbeli bomo za boljše fizično zdravje in umiritev uma. Vadbo bomo pričeli s pranajamo, ki nam bo pomagala odstraniti blokade v energetskem telesu. Nadaljevali bomo z asanami, sinhroniziranimi z dihanjem, ki bodo poskrbele za gibljivost telesa, razrahljano napetost v sklepih in mišicah, boljšo koncentracijo, pozitivne misli, krepitev mišic in za boljši pretok energije v telesu. Vadbo bomo zaključili z globokim sproščanjem ob zvokih tibetanskih skled.

Vadba je primerna za vse starostne skupine in za vse stopnje jogijskega znanja.

Funkcionalna vadba za dobro jutro in uspešen dan

Pridružite se nam na vodenih treningih pod strokovnim vodstvom, kjer se boste urili v
različnih uporabnih zmogljivostih in tako lažje trenirali za šport in življenje. Čaka vas Funkcionalna vadba - krožni intervalni trening z različnimi pripomočki, kot so uteži, stopnička, trx trakovi, elastične tube … Ta obsega varnostni in osnovni del (kardio, moč, vzdržljivost in gibljivost) ter kondicijski del, kot so eksplozivnost, hitrost, okretnost, koordinacija in ravnotežje.

Zaradi kakovosti treninga je število mest omejeno na 10 udeležencev.

Treningi bodo potekali dvakrat tedensko, in sicer ob ponedeljkih in četrtkih od 9:00 do 10:00

Podobni so tudi jutranji treningi , ki potekajo trikrat tedensko in sicer v ponedeljek , sredo in petek od 6.30 do 7:30, ter popoldanski treningi , ki potekajo vsak ponedeljek in četrtek od 18.15 do 19:15, v Vit-al centru Vit-Fit na Tržaški cesti 330, v 2. nadstropju.

Treninge bo vodila Pšenica Kovačič, inštruktorica aerobike (GZS 2 in FZS 2)

V mladih letih je veliko preskejtala in trenirala borilne veščine, kot so karate, kickboxing, boks in taekwondo.
Vsega skupaj nanese za 19 let brcanja in boksanja. Po izobrazbi in poklicu je ilustratorka, avtorica stripov, slikarka in oblikovalka. Rekreativno se ukvarja s tekom in canicrossom, kjer dosega odlične rezultate. Veliko se tudi izobražuje in deluje na živalskem področju, prej živalovarstvenem sedaj bolj etičnem in behaviorističnem.

Petra Stane

Fascialni fitnes & raztezne vaje po metodi vit-al – Alenkin trening

Po sanaciji hrbtenice je nujno potrebno pravilno okrepiti hrbtenico in raztegniti prave mišice. To bomo storili skupaj in se tako naučili, kako si lahko tudi sami pomagamo doma. Naša hrbtenica je kot električna omarica na hiši: ko vse deluje, luči svetijo, ko pa pride do napake, ima omarica varovalo za izklop in se izklopi takoj. Pri naši hrbtenici pa gre to na obroke, počasi nalagamo in ko je dovolj, se začno opozorila. Takrat je zadnji čas, da ukrepamo ter ugotovimo , kje smo šibki. Skupaj bomo eno  uro, bodite oblečeni lahkotno, podloge za ležanje so v telovadnici. Delali bomo na varen in efektiven način in sicer na fascijah v vašem telesu ,ki so ključnega pomena. Fascija daje telesu informacije o gibanju, položaju, tenziji, pritisku in bolečini. Vsak bo med delom ugotovil, katere mišice je potrebno raztegovati in tako sestavil svoj program za delo doma.  Vedno bomo naredili nekaj dihalnih vaj, razteznih vaj ter vaje za krepitev. Občasno se bomo poigrali z energijo 🙂

Treningi borilnih veščin, tudi za začetnike

TBS = taktični borilni sistemi

TBS predstavlja skupek borilnih veščin (JDK, SILAT, PANATUKAN), pri katerih so najbolj poudarjeni elementi, potrebni za cestno samoobrambo.

Treningi so namenjeni tako moškim kot ženskam ne glede na starost (od 18.–99. leta), fizično pripravljenost ali poznavanje borilnih veščin (začetniki in poznavalci). Na treningih se naučiš različnih udarcev (z roko, z nogo ...), reševanja iz prijema nasprotnika, naučiš se poznavanja šibkih telesnih točk ter uporabe noža in palice kot orodja za samoobrambo.

Treningi so zasnovani dinamično, na njih pridobiš konkretno znanje samoobrambe, ki v dani situaciji dejansko deluje, hkrati pa poskrbiš za svojo fizično pripravljenost.

Andrejin individualni trening

TRENING OSNOVNIH GIBALNIH KONCEPTOV (propriocepcija, pliometrija, koordinacija, ravnotežje, gibljivost,vzdržljivost, odzivnost, aktivacija mišic, hitrost).

TRENING SPECIFIČNIH GIBALNIH SITUACIJ (izboljšanje veščin usmerjeno k doseganju boljših rezultatov na različnih športnih področjih).

PREVENTIVA PRED POŠKODBAMI (stabilizacija sklepov, pravilno gibanje, razteznost mišic).

REHABILITACIJA, UGOTAVLJANJE IN ZDRAVLJENJE POŠKODB (kinezio taping, terapija z ventuzami/vakuumom, protibolečinski TENS, elektromišična stimulacija). 

Natašin pilates

Nataša

Kaj je pilates?

Definicija pravi, da je pilates edinstven sistem vadbe, ki povezuje:

  • vaje za krepitev,
  • vaje za gibljivost in
  • vaje, kjer kot obremenitev uporabljamo upor.

Glavni namen pilates vadbe je:

  • krepitev mišic trupa (vse trebušne in vse hrbtne mišice) – centra telesa – in ohranjanje stabilnosti telesa med izvajanjem gibanja z nogami in rokami,
  • mobilizacija hrbtenice ter
  • izboljšanje gibljivosti.

Pilates je BODY&MIND (TELO&DUŠA) tehnika, ki sočasno ohranja telo gibčno in močno.

Pilates vadba – zgodovina in razvoj

Filozofija in vadba pilates je stara že skoraj 100 let. Razvil jo je Joseph Hubertus Pilates, rojen leta 1880 v Nemčiji. Njegova bolezen ga je pripeljala do vrste različnih športov, s samim principom pilates vadbe pa je pričel med prvo svetovno vojno. V teh pionirskih časih so kot pripomoček pri vadbi uporabljali kar posteljne vzmeti. V tistem času je g. Pilates v Ameriki odprl tudi prvi pilates studio. Ta studio, ki obstaja še danes, so obiskovali predvsem plesalci. Za takratni čas je bila pilates vadba vsekakor revolucionarna, sam Hubert Pilates pa je že takrat govoril, da je 50 let pred časom.

Pilates je v Sloveniji razcvet doživel šele v zadnjih letih. In ker nikakor ne gre za muho enodnevnico, kar dokazuje tudi naraščajoč trend priljubljenosti v tujini, se splača o tej vrsti vadbe izvedeti čim več, saj prinaša vrsto za telo in dušo pozitivnih učinkov.

Zakaj pilates?

Morda se vam je porodilo vprašanje, zakaj je pilates vadba tako posebna? Na kratko povedano: pilates je KONTROLOGIJA. To pomeni, da je pilates vadba znanost in umetnost koordiniranega razvijanja TELESA-RAZUMA-DUHA (body-mind-spirit) skozi naravna gibanja pod strogo kontrolo želje. In gibanja v kontrologiji so oblikovana tako, da aktivirajo prav vsako mišično vlakno v telesu.

Sedaj ko vemo, kaj pomeni pilates, se seznanimo še s številnimi prednostmi pilates vadbe oziroma z razlogi, zakaj se pravzaprav odpraviti na pilates vadbo. Ti so številni:

  • izboljšanje telesne drže,
  • pomoč pri bolečinah v hrbtenici,
  • lahko je osnova vsem športnim zvrstem,
  • povečanje sposobnosti v vsakdanjem življenju in s tem izboljšanje kvalitete življenja,
  • izboljšanje mentalne koncentracije in odgovornosti do telesa,
  • izboljšanje kontrole telesa,
  • izboljšanje samozavedanja telesa in samozavesti,
  • krepitev mišičnega sistema, predvsem mišic trupa in hrbta,
  • krepitev od znotraj navzven,
  • izboljšanje gibljivosti,
  • izboljšanje ravnotežja in koordinacije,
  • oblikovanje telesa,
  • zavestno pilates dihanje,
  • vsa gibanja so vedno podprta z dihanjem,
  • sprostitev,
  • protistresno delovanje,
  • pomoč pri težavah z inkontinenco,
  • postrehabilitacija.

Redna pilates vadba prinaša številne pozitivne spremembe, med najpomembnejše pa sodijo:

  • močnejša hrbtna muskulatura, kar preprečuje pojav bolečin v hrbtenici pri povečanih obremenitvah hrbtenice,
  • postava bo bolj pokončna in vitka,
  • gibanja telesa bodo na splošno mehkejša in naravnejša,
  • poveča se gibljivost,
  • dnevne aktivnosti in obremenitve ne utrudijo telesa več tako hitro,
  • bolečine bodo preprečene,
  • človek postane pozornejši na spremembe telesa in tako tudi veliko hitreje opazi opozorilne znake bolezni,
  • izboljša se ravnotežje, zaradi česar postane gibanje bolj harmonično,
  • izboljša se spanje in obvladanje stresnih situacij,
  • redna vadba sprošča energetske blokade in napetosti v telesu,
  • z redno vadbo pilatesa se človek nauči vse vaje izvajati pravilno, kar se lahko prenese tudi v ostale športe, gibanje postane natančnejše, ozaveščeno in kar je najpomembnejše – varnejše,
  • redna pilates vadba obogati in izboljša današnji prehiter način življenja

O nas

VIT-AL CENTER d.o.o.
Tržaška cesta 330,
1000 Ljubljana

GSM: +386 (0)41 620 416
E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Delavni čas:
po predhodnem dogovoru

Kje smo


© VIT-AL CENTER Alenka Ajnik d.o.o., Design Nemis